söndag 22 juni 2008

Dagen före dagen

Imorgon är det intervju i Stockholm som gäller. Har jobbat idag så det har gjort att jag kunnat tänka på annat. Är allt lite nervös för intervjun men det går väl som det går. Kan ju bara vara mig själv så får man se hur långt det räcker.

Ikväll har vi varit och firat min systerdotter som fyllde två i fredags, då vi dessvärre inte var hemma. Hon verkade glad över presenterna och att vi var hemma så det var mysigt. Hon är så himla härlig den lilla skrutten, är så glad att hon kommit in i mitt liv. När jag leker med henne är det svårt att tänka på allt som man annars går runt och funderar på, det är bara nuet som gäller, vilket är underbart. Hon har en stor del av mitt hjärta den fantastiska tösen!

Ikväll ska jag fixa det sista inför morgondagen och se lite fotboll. Den börjar nu förresten. Forza Italia! Ciao därute..

Inga kommentarer: