onsdag 4 juni 2008

Nybörjare vid blogg-spakarna


Jahaja.. Så var det då dags att ta till sig den "nya" tekniken. Har följt några bloggar det senaste halvåret och idag tänkte jag; varför inte börja blogga själv? Borde egentligen plugga till min tenta imorgon men då det är fint väder ute och motivationen tryter så startade jag en blogg istället.


Det blir en smygstart såhär i början, ska ta mig i kragen och plugga lite till imorgon, och så måste jag packa eftersom jag åker till Cypern på semester på fredag. Två veckor av sol, bad, god mat och absolut ingen klocka! Kan knappt tro att det är sant! Kommer väl inse att det är semester när jag sitter på planet och telefonen är avslagen.


Som sagt, det blir en mjukstart med bloggen, så återkommer jag senare i juni med en uppdatering och bilder från semestern.


Ha det fint därute!

Inga kommentarer: