onsdag 25 juni 2008

Roadkill


Hej bloggen..
Idag var jag på en ny avdelning på jobbet. Fick ingen introduktion utan kastades rakt in i elden. Kände mig överkörd och totalt okunnig. Höll på att ge upp och gå hem men tänkte att det kan ju bara bli bättre och jag vill ju ha utmaningar. Det blev faktiskt bättre allt eftersom dagen gick och jag lyckades sälja en del saker. Vissa saker fick jag lämna till andra att svara på men jag kunde nog hjälpa några kunder.

Filmen igår var ju jättebra. Hade dock sett lite glimtar innan så en del av överraskningsmomentet försvann tyvärr :(
Men den var helt klart bra och jag kommer garanterat att köpa dvd:n när den kommer ut.
Ikväll är det äntligen fotboll igen, semifinal Tyskland vs Turkiet. Kommer bli en spännande match tror jag. Det har ju varit ett litet uppehåll nu så man har fått längta till lite action på tv:n. Hur tror ni därute att det kommer gå? Är det Tysklands erfarenhet eller Turkiets nybörjartur som kommer räcka längst? Jag håller lite på Turkiet eftersom de verkar spela med mest glädje och hjärta och inte alltid efter en massa system och inövade spelscheman. Nåja, den som lever får se.

Nu ska jag bara invänta pojken så får vi se vad som blir till middag.

Kram på er alla!

Inga kommentarer: