måndag 23 juni 2008

Vilken röra

Då var jag hemma igen efter dagens två intervjuer. Jo det blev två stycken när jag ändå skulle ner. Får veta om en vecka hur det gått, ifall jag blir kallad på en andra intervju. Jag vet inte alls vad jag ska tro, svårt att förutsäga vad de tyckte och så..

När jag ändå var nere i Stockholm tänkte jag ta en sväng på stan mellan mina intervjuer, men jag gav upp när jag gick in på några affärer och bara såg massa rea-bord. Kläder låg slängda omkring på dem och det gick inte att urskilja ens vad det var för plagg. Då blev jag less och började så smått längta till hösten och alla nya och roliga kläder.

Nu är det sängen för mig. Ska vara pigg imorgon då jag ska på middag och bio. Sex and the city, längtar så för alla säger att den är så himla bra. Betyg kommer imorgon.

Gonatt bloggen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tihi! jag håller mina tummar som sagt o den ena lite hårdare än den andra ;) Jag tror du kommer gilla filmen, ha bara inte för höga förväntningar, då brukar det bara bli fel. =) Nu ska jag ta o sova lite. Kram