onsdag 3 september 2008

Skolstart

Så var skolan igång igen.. Känns helt okej när man väl vet vad som ska göras. Just nu är jag lite vilsen angående vilken grupp som ska göra vilken uppgift men det löser sig och då kommer det att vara kul. Det var en bra överraskning att se att vi skulle ha en revisionskurs också. Det passar jättebra för mitt kommande jobb!

Om jag ska utvärdera sommaren så blir det bra betyg för det som hänt; jobb, resor och lediga dagar. Men det blir tummen ner för vädret och att den gick alldeles för snabbt.. Men det är väl alltid så, underbart är kort..

I helgen är det ledigt!!! Känns underbart skönt, skulle bara vara skönt att veta att man inte behöver plugga men söndag ska jag ta helledigt iaf :)
På lördag är jag bjuden på fest, tror det blir skojigt. Ska bli roligt att klä upp sig och vädra partystassen..

Nu är det sängen som gäller för en lite förkyld Anna.. Kram på er alla

Inga kommentarer: