torsdag 30 oktober 2008

Hungrig

Jag är jättehungrig, väntar på att Malin ska höra av sig så vi kan åka in till stan och äta lunch. Vi ska fira att tentorna är över för den här gången. Snart är det över för gott! Har en tenta till, i handelsrätt, men jag vet fortfarande inte hur det blir med den. Jag vet inte när jag ska skriva den riktigt. Måste höra av mig till jobbet och se vad som händer den veckan ifall det finns möjlighet att vara borta en dag. Måste vara ledig på fredagen eftersom vi då går upp med vår uppsats. Det är ju en fredag så då kan jag vara hemma över helgen också, känns konstigt att det här inte kommer vara mitt hem längre. Jag tänker dock positivt på flytten och det nya jobbet, det ska bli skoj att göra något på riktigt och så.
Nu smsar Malin att dom är klara så nu avrundar jag härifrån.
Kramar på er där ute!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för en dundermysig lunch! önskar bara jag varit i bättre form! KRAAAAAAAAAAAM