måndag 10 november 2008

Hänt i helgen

Så var det måndag igen. Vi har börjat med uppsatsskrivningen på riktigt idag, gick väl sådär. Svårt att veta hur man ska börja och så men det kanske lossnar så småningom. Jag gillar vår handledare, han ger konkreta förslag och hjälper oss jättemycket med vår uppsats. Det här ska nog gå bra.

I helgen var Erika upp och hälsade på, mycket trevligt! Jag jobbade på fredag och lördag men på lördagkväll åkte jag till Malin och drack lite vin innan vi begav oss in till stan och kollade läget. Det var väldans trevligt hos Malin, men dessvärre var det inte så jättemycket drag på stan så vi åkte hem ganska fort. Nåja, utelivet i Luleå är enligt mig väldigt begränsat och väldigt folktomt.

I veckan är det mest skola som gäller, inget speciellt planerat. Går förresten jättebra med godisuppehållet, har varit godisfri sedan drygt en vecka och nu är det inte ens jobbigt att vara utan socker :) Försöker tänka på vad jag stoppar i mig så att det inte är så mycket socker i det. Är rädd att trilla dit i beroendet igen. Jag hinner inte med mina morgonpromenader när jag ska vara på skolan tidigt men då försöker jag gå till skolan så jag får lite motion iaf. Plus att man får frisk luft, då vaknar man..

Nu är det måndagskväll i soffan. Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

ha ha att du orka! :P
hmm.. imorgon ska jag städa o tvätta på morgonen sen blir det lunchspinning och styrke. Linn surrade om att gå på stan har egentligen inga pengar men vi kanske kunde mötas upp alla tre för en fika eller så i alla fall?