måndag 28 september 2009

Lgh.. check!

Så har jag fixat en lägenhet också. I fredags fick jag efter ett telefonsamtal en tvåa på 62 kvm nära jobbet och nära stan. Ligger exakt (enligt Eniro) 37 meter från jobbet och ca 500 meter från stan. Jag tror att jag kommer att trivas :) Den är dessutom nyrenoverad och det har bara bott en tjej där ett tag. Det är ju dessutom en hyresrätt så jag kan ju i värsta fall säga upp den om jag verkligen inte trivs, men jag har en bra känsla.. tror att jag kommer att trivas.

Vet inte vilket humör jag är på egentligen.. känner mig lite gnällig och negativ. Vet inte vad som är fel. Borde ju vara glad som en lärka över jobb och lägenhet, och det är jag. Vet inte riktigt vad som fattas.. Kanske blir bra när jag får flytta upp på riktigt, nu känns det fortfarande lång borta.

Nu ska jag fixa tvättstugan klart och sen kolla lite vad det finns för träningsställen i Piteå, känner att jag måste komma igång med träningen!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: