lördag 5 september 2009

Tack älskade vän!

Tack Malin för blommorna! Det värmde verkligen med gerbera och den fina texten på kortet.

Idag har jag varit på äventyr. Tänkte ta mig en promenad runt om i mitt område men kom bort mot Globen och gick sen vilse bort mot Valla torg.. Blev lite orolig när jag såg skyltar om att jag var på väg mot Södersjukhuset så då gjorde jag det enda rätta och tog med hem med SL:s hjälp. Det blev en något längre och något oroligare promenad än som var tänkt men men.. hade ju ingen brådska hem direkt.

Efter mitt äventyr städade jag badrummet, grundligt. Det känns alltid skönt att få rent omkring sig. Jag har tvättstugan ikväll så då tänkte jag ta itu med att dammsuga och moppa golvet också. Sen får det banne mig räcka för idag, då känner jag mig nog duktig.

Ha en bra lördagkväll där ute! Kram

1 kommentar:

Malin sa...

Tack vännen, för att du tror på mig, det värmer. Jag hade ett längre blogginlägg på lager från början, men det har som försvunnit från huvudet under helgen :(