måndag 26 oktober 2009

Mulberry-sjukan


Oj oj oj, ibland önskar jag att jag inte hade den här genen som får mig att ÄLSKA Mulberrys fina fina väskor, plånböcker, nyckelringar mm mm. Vad livet hade varit lättare då, eller vad min plånbok hade varit tyngre då ;)

För att ni ska få er en bild av vad jag tycker om kan ni kika in på mulberry.com och leta fram Somerset Tote och Somerset Zip Purse, hittade inga bra bilder på väskan samt plånboken. Har även tittat på deras Love-nyckelring som jag tycker är fin, men jag tror nästan att den här vinner över den. Surt att frakten kostar lika mycket som nyckelringen eftersom de inte går på vikten utan inköpspriset. Får väl se när jag unnar mig lite stuff, blir definitivt efter flytten. Nog mycket grejer att flytta utan att jag köper på mig en massa mer.

Må så gott alla ni friska människor där ute..

Inga kommentarer: