måndag 2 november 2009

"Du är ett riktigt arsel!"

Ha ha.. oj vad jag känner mig som en fjortis, men åh så skönt att reagera och säga vad man tänker ibland.

Han hörde av sig idag och sa att han fått ett sms från nåt gammalt ex, och han "var inte beredd på hur det skulle kännas" så nu visste han inte vad han ville.. igen. Blir så trött att det finns inte. Frågade honom ifall jag fick vara brutalt ärlig varpå han svarade ja. "Du kan glömma vad jag heter, du kan radera mitt nummer och jag kommer inte att hälsa på dig ifall jag möter dig på stan. Du har varit ett riktigt arsel mot mig och vi kommer aldrig mer ha nånting med varandra att göra. Nu vill inte jag prata med dig nåt mer (jag lägger på luren)."

Var så himla skönt att säga. Känner mig inte ratad eller sårad som förra gången, nu känner jag bara lättnad och en skön känsla i kroppen. Tänk om jag spenderat flera år med honom innan jag upptäckt vilket arsel han är. Nu slösade jag inte massa tid i onödan. :)

Sådär går det ibland, stackars tjej som träffar honom. En pojke med för mycket bagage, och för dåligt med kunskaper hur man bär det genom livet.

Det var allt för idag! Kram på er alla mina vänner som jag fortfarande hälsar på :)

Inga kommentarer: