tisdag 1 december 2009

Nya lägenheten :-)

Vilken vinst! Den nya lägenheten är toppen!!! Vi har precis hunnit få över alla saker men jag kommer att sova hos pappa och Karin inatt eftersom jag inte hinner få till allt. Så ska jag göra lite saker eftersom. Det var en jättebra planlösning, fina tapeter och verkar vara en riktig Anna-lägenhet.

Så snart jag fått till den kan jag lägga upp bilder så ni får se. Annars får ni gärna komma och hälsa på, det är välkommet och uppskattat.

Så, hur har mina första dagar på jobbet varit? Det har också gått jättebra, har precis börjat med mitt första bokslut. Det går väl sådär men har bra folk att fråga. Vill ju kunna allt på en gång men vet ju att det inte går så jag får stå ut med att vara ny ännu ett år. Precis när man kommit in i jobbet där nere så börjar man om på ett annat ställe. Jag fick dock ge tips till en gammal revisor idag så det kändes ju förstås roligt. Och chefen har ju sagt att jag är anställd för att stärka upp revisionsdelen av företaget, och det är ju något som jag i alla fall kan.

Allt som allt är livet rätt så bra just nu. Ska bara komma in i rutiner, få fint hemma och komma igång med träningen så kommer allt bli jättebra. Jag är hemma från jobbet senast 17:05 och det är verkligen lyx för mig!

Kram på er från en välmående Anna

3 kommentarer:

Linda sa...

Det låter som att du kommer få det riktigt bra där uppe :) Kram!

Malin sa...

Var inte för hård mot dig själv vännen så kommer du må ännu mera toppen! ;) du är bäst på många sätt och vis och jag tvivlar inte på att du kommer bli det på jobbet också, när det är tid för det!! Se det som en utmaning och något att jobba för. Roligare med mål än att bara stå o stampa? :)

Sanne sa...

Är glad för din skull gumman..:D lovar att komma å hälsa på så fort jag kommer upp. Hoppas hon har det bra..kram kram