onsdag 28 juli 2010

2-årsjubileum

Ja det kan vi fira i efterskott, bloggen har levt (stundtals med konstgjord andning) i två år!! Den har fungerat som en ventil för mig, har även använt den för att kunna gå tillbaka och läsa vad jag tyckt om ett beslut jag tagit tidigare eller hjälpa mig att ta ett beslut.

I helgen är det dags för PDOL och Sara och Jörgen kommer till stan. Sara stannar en vecka så jag får rå om henne ordentligt. Önskar att hon ville flytta norrut men får nöja mig med besök istället, och naturligtvis att hälsa på henne i gbg. Ska och hämta dom imorgon på morgonen, passar på att skjutsa ut Emma till flyget samtidigt då hon ska söderut. Summan av systrar i norrbotten är konstant :P

Idag har jag läst ut den sista boken i Stieg Larssons serie om Salander (jag vet att jag förmodligen är sist i universum att läsa dessa.. men men). Mycket bra böcker, även om som vanligt den första boken var den bästa. På tur ligger Twilight-böckerna som jag både hört ris och ros om. Läser och bildar mig en egen uppfattning. Har äntligen kommit igång med läsningen, mycket skönt. Stieg Larsson gjorde mig dock så rädd att jag vaknade paranoid och svettig mitt i natten. Aldrig har väl tidningsbudet skrämt mig så.

För att ta det i baskettermer - Catch you on the rebound..

Inga kommentarer: