fredag 9 juli 2010

Wohoo semester!!

Äntligen, semester! Sitter i soffan och har ätit en lite godare middag och druckit två glas rosévin. Är det sommar så är det. Jag bestämde mig för att fira in semestern, varför inte liksom..

Vad har jag för planer då? Hmm.. inte så många faktiskt. Skulle till Uppsala/Sthlm/Gbg men det blev uppskjutet till hösten. Passade bättre då. Får se om jag tar en sista minuten till Gbg iaf eller vad jag hittar på. Om bara värmen och solen infinner sig så flyttar jag nog till stugan ett tag för att få lite lantkänsla.

Igår träffade jag Erika och Malin som kom till Pite för att hälsa på. Tack tjejer för det! Hade en jättetrevlig middag och pratstund. Är så skönt att vara bland känt folk som är så fina som de är. Imorgon äter vi middag på Färjan och sen får vi se var natten tar oss :P

Någon uppdatering vad gäller kärlekslivet är inte nödvändigt, det händer ingenting! Absolut ingenting! Saknar honom gör jag men har hållit mig från att höra av mig. Går bättre och bättre och jag känner mig starkare för varje dag men det är klart att det gör ont ibland och det är tråkigt. Men men.. det som inte dödar härdar.

Nu lite godis, kanske lite mer vin och det bästa av allt.. Idde Schultz. Lyssna på henne, hon är bäst!

Inga kommentarer: