måndag 20 september 2010

Tröttelitrött

Tänkte bege mig och träna ikväll, bodybalance eller step finns på schemat. Känner mig dock så himla trött att jag funderar på att ta på mig mer kläder och gå ut och promenera istället. Har fortfarande känningar i knäet när jag går så jag är skeptisk till att hoppa omkring. Däremot ska jag försöka mig på att hoppa imorgon för då vankas det aerobic på Korpen. Kan inte hålla mig borta!

Annars har jag haft ett måndagshumör idag, blä! Hade ingen lust att gå till jobbet men lyckades ändå jobba över lite när jag väl kommit igång. Nåja, helgen kommer väl snabbare än man kan tro, det brukar ju vara så.

Babbel babbel.. inte så mycket mer har hänt. Helgen spenderades med att vara barnvakt åt My. Insåg svårigheten att försöka vara logisk med en 4-åring, om hon menar att val stavas I-V-L så är det så. Nåja, hoppas att hon får vara barn länge och inte kommer till ett abrupt uppvaknande så tidigt.

Nu på med toppeluvan och vantarna och ut och promma. Må så gott!

Inga kommentarer: