tisdag 1 februari 2011

Far och flänger

Hej hopp!

Jag sitter i min soffa, för första gången på evigheter känns det som. Bor mest hos Jens nu, har jobbat i Luleå i nästan två veckor. Var tvungen att åka hem ikväll för att ladda om datorn och byta papper för nytt uppdrag samt byta ut kläderna i resväskan. Imorgon på morgonen åker jag tillbaka till Luleå igen, kommer hem på söndag som senast för att tvätta.

Även om det är påfrestande att jobba såhär mycket och fara omkring så trivs jag med det. Kräver lite planering och jag hinner inte träna eller göra så mycket vanliga saker men det kommer väl finnas tid för det också framåt våren. Jag får spendera mer tid med Jens och det känns bra. Är väl bra att testa på att bo ihop lite mer innan man tar ett sånt steg i framtiden.

Nu ska jag äta en myrstack innan det är dags för sängen.
Må så gott där ute! Kram

Inga kommentarer: