fredag 11 februari 2011

Komplett

Sara och Jörgen är uppe och hälsar på nu när farmor fyller 90(!) på måndag. Har haft en jättebra dag, flexade ut hela dagen och hämtade upp dem på flyget kl nio. Åt lunch med dom innan vi hämtade My på dagis och myste på med fika och pyssel hemma hos mig innan vi begav oss till pappa Karin för att äta middag allihopa.

Är så härligt att ha alla systrar samlade på ett ställe, känns skönt i hjärtat.
Märkligt att farmor fortfarande känns så pigg och ung trots sina modiga nittio..

Jag har även fått hämta ut min 30-årspresent efter att jag bytt storlek. Så nu sitter en jättefin ring på mitt finger. Fick den av min underbara familj, vad gör jag utan er?

Ska försöka lägga upp lite bilder efter den här helgen, vet redan nu att jag har en superfin på My.

Tjingeling på er!

Inga kommentarer: