måndag 21 mars 2011

Fyra dagars vecka

Så skönt med en kortvecka innan vi åker iväg till Nalovardo och åker skidor. Har kollat vädret och det ser inte ut att bli strålande sol tyvärr.. men det blir skönt att bara komma ut i friska luften.

Imorgon är det klippning som står på kvällsschemat, inget dramatiskt eftersom min frissa är mammaledig och hon är den enda jag riktigt litar på. Blir dock bra att få jämna till håret så det kanske ser ut för nånting när jag åker till Stockholm ;)

Om det förresten är någon som har sämre lokalsinne än jag så får ni gärna hojta till, vore ju trevlig att inte vara den enda som går vilse i Piteå. Gick ut på en promenad, skulle gå samma väg som jag gick med pappa Karin igår, men naturligtvis tog jag nån fel sväng och kom bort mig. Hade dock några landmärken att gå på och visste åt vilket håll jag skulle så jag hittade hem igen =) Blir dock väldigt less på mig själv!

Hoppas alla har en fin kväll..

Inga kommentarer: