lördag 12 mars 2011

Uppföljning

Så, vad hann Anna med idag? Jag städa läggan på förmiddagen innan jag prommade iväg till farmor för besök. Blev kvar där längre än jag tänkte från början, vi hade så trevligt och surrade om ditt och datt att jag stannade kvar. Är så roligt att prata med henne om allt som jag funderar på och höra hennes syn på saken. Hon tyckte det var synd att det tagit slut med killen men att det "står mig tusen åter". Och det har hon ju helt rätt i, kanske att jag också blir klok när jag är 90 år. Hoppas i alla fall att hon lever några år till, kommer kännas så konstigt när hon är borta.

Blev som sagt en lite senare hemfärd än jag tänkt så det blev ingen biltvätt, får ta mig för det imorgon istället. Då kommer finaste Malin också till stan och hittar på äventyr. Vill att solen ska lysa lika fint som idag men vi får väl se hur det blir med det.

Oohh höll ju på att glömma att kommentera melodifestivalen, tycker att det var rätt att Saade vann. En riktig schlager med en energifylld artist. Det här kommer säkert gå vägen (det kan man ju iaf tro innan allt är klart).

Kram på er

Inga kommentarer: