söndag 6 mars 2011

Utekväll

Hade en superkväll ute med Malin och kakka. Började med kinamat och rödvin hos Malin, kände mig väl sådär sugen på utgång men tänkte att jag följer med i alla fall. Vilken tur det var! Hade en av dom där sällsynta fantastiska utekvällarna som man nästan bara har när man inte varit sugen på att gå ut.

Började med att vi träffade en jobbarkompis som hade lite annat folk som vi hälsade på, en modefotograf, nån raggare och en kändis (eller för att imitera Jonas Gardell, "kändis och kändis"). Till och med toabesöken blev roliga skrattfester och jag kunde inte sluta le, var bara en perfekt kväll. När jag av en slump började surra med en kille visade sig till och med han vara trevlig, rolig och intressant. Det var bara en av dom kvällarna då allt kan hända.

Tack mina supertjejer för en magisk kväll/natt, ni fattar nog inte hur roligt jag hade. Kramar och pussar på er!
Tror inte att han som undrade om vi var systrar hade helt fel, ni är en del av min familj.

1 kommentar:

Carina sa...

Så roligt Anna!!! Vad glad jag blir för din skull!! Hoppas på fler sånna kvällar!