onsdag 6 april 2011

Torkad lime

Att torkad frukt kan göra en så himla glad. Fick en torkad lime på posten på jobbet idag. Är ett internt skämt med Malin H från Deloitte-tiden. Brast ut i gapskratt och gav den en hedersplats på mitt kontor. Påminner mig om tiden då och hur roligt vi kunde ha.

Även om jag är glad och lycklig nu så fanns det en viss charm med att dricka ett glas vin till lunch, även om det var fredag och man skulle jobba sen.. It was a simpler time.. eller inte.. Blev hur som helst väldigt glad över min present.

I helgen drar jag iväg till Sthlm, ska bli mycket spännande. Kommer inte hinna träffa alla vänner där men ska klämma in en kaffe med Sanne iaf, det har vi bestämt. Tänkte ta en resa dit i sommar också och vara lite längre så man hinner träffa de sköna bönorna som huserar där nere.

Ha en fin kväll! Kram

1 kommentar:

Carina B sa...

Ha en supertrevlig helg!!!! Kraaam