tisdag 31 maj 2011

Anna är trött

Egentligen skulle jag nu ha suttit och varit ledig fram till tisdag nästa vecka. Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig, det vet jag ju. Jobbade över i ett försök att hinna med, men det slutade med att jag tog med jobb hem. Ska göra det imorgon på morgonen så att jag sen kan vara ledig. Alternativet hade varit att vara ledig utan att kunna stressa av, nu kommer jag kunna vara riktigt ledig.

Har en del saker att göra under min ledighet, det stora är att jag ska hjälpa Åsa och Jens att tapetsera Sjulis. Det kommer att ta flera dagar men det blir nog roligt, är ju bra sällskap =)

Imorgon ska jag ta mig mot stan, byta klockbatteri, göra ett bankärende, hämta ut mina glasögon.. Listan är rätt lång. Fast det här gillar jag med Piteå (eller Luleå för den delen), det går snabbt att göra ärenden. Allt är så nära, det är ju en liten stad.

Tråkigt inlägg idag kanske, men jaja.. Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Carina sa...

Jag håller med, det är bättre att jobba innan och sen njuta av ledigheten!! Hoppas vädret blir bättre! Kram kram