söndag 1 maj 2011

Macadamia Natural Oil

Och för att få upp antalet blogginlägg gör jag ett nytt inlägg för mitt nästa tips ;)

Jag har haft trubbel med slitet hår sedan jag blonderat det och färgat det och slingat och härjat. Det har varit svårt att reda ut efter tvätt och det känns som om jag dragit loss alla hårstrån med min stackars borste.

När jag beställde snoddarna så tänkte jag att jag testar den här produkten också, och den är superbra. Köpte schampo som känns helt okej. Och så köpte jag ett set med leave in balsam och hårolja. Det är verkligen super! Behöver inte slita och dra i håret efter att jag tvättat det och satt i balsamet, och håret blir jättemjukt. Känns som drygt också, man behöver inte så mycket produkt varje gång. Jag tycker att det doftar gott också, en viktig detalj för mig.




Inga kommentarer: