söndag 3 juli 2011

Jag vill ha semester NU!!!

Vill inte jobba en vecka till. Hade varit okej om det varit en lugn vecka men det blir det inte. Ska försöka jobba över måndag och onsdag så jag kanske kan hinna med allt innan fredag. Vad dum jag var som lovade bort tid till Luleå, annars hade det blivit en bra vecka med normalt jobbtempo. Måste lära mig att säga nej, det är höstens träning.

Nåja, en vecka till sen är det semester. Dock med två dagars arbete inbakat. Men iaf semester!!
Bara bita i sista dagarna, kommer kännas jättebra när fredag är här och jag hunnit med det jag tänkt. Annars får det bli efter semestern jag gör jobbet.

Slutklagat för den här gången.

1 kommentar:

Carina sa...

Hoppas veckan går fort! Det är inte kul att ha för mycket att göra, då tar det flera dagar för att varva ner.. Kram!