onsdag 17 augusti 2011

Jag ska testa

Känner mig som världens barbapapa, eller för att vara snäll mot mig själv, barbafin =)

Hur som helst vill jag ner lite i vikt. Ska komma igång med träningen har jag tänkt, så snart den här dumma hostan ger med sig. Åsa kommer nog att peppa på mig så jag hoppas att det kommer gå bra. Sen ska jag testa att äta lite annorlunda, får se vad jag tycker om det. För något år sen testade jag GI metoden och mådde jättebra i magen, blev dock inte hållbart när jag hade sambo som inte ville äta enligt den metoden. Men nu när jag är ensam kan jag ju testa, verkar vara en del goda recept och kanske inte behöver ta så mycket tid. Jag ska ge det lite tid och energi så får vi se vad som händer.

Här är länken till sidan som jag tänker testa recept från.
Ta hand om er därute! Kramar

Inga kommentarer: