torsdag 25 augusti 2011

Knuff och Mallorca

Har varit två dagar i Fagervik utanför Piteå på Knuff. Ett program för personlig utveckling för unga vuxna. Ett jättebra program för den som inte riktigt vet vilken riktning man är på väg eller om man vill lära sig mer om sig själv och vad man vill göra i framtiden. Gå in på sidan och läs mer, kan varmt rekommendera det.

Imorgon har jag utvecklingssamtal på jobbet så det kändes som att dessa dagar kom lämpligt innan. Jag har fått lite bättre grepp om vad jag vill och vad jag behöver göra. Men det här är bara början av min resa, Knuff håller på hela hösten så jag har massa träffar kvar att inventera mig själv. Vi är ungefär 13 stycken från Piteå, Luleå och Arvidsjaur så jag har även träffat massa härliga och trevliga människor. Är ett bra ställe att få ventilera sina funderingar med människor som är i ungefär samma sits och vill ha till en förändring. Alla går ju igenom samma process så det kommer säkert vara skönt att kunna prata med dem även på fritiden om saker man funderar på.

Åker till Mallorca imorgon, vet inte om mitt förra inlägg publicerades, jag såg det i alla fall inte. Men kommer vara där på kurs. Kommer nog bli roligt när man väl är där, men känner väl att jag skulle behöva vara på jobbet istället. Men jag får checka ut och hinna fundera lite till och sen se vad jag kommer hem till.

Ha det bra här hemma så länge, ses på en vecka!

Inga kommentarer: