måndag 12 september 2011

Bilservice

Min lilla pärla har varit på service idag. Ny kamrem, olja, tändstift mm. Den kändes riktigt pigg när jag körde därifrån. Blir ändå lite lätt nervös när någon okänd kört den. När dom ringde och sa att den var klar hörde jag en hög duns och frågade förskräckt om det var min bil som ramlade ner.. Men det var nåt annat (sa dom iaf). Ska ut till den och kolla oljenivån om en stund när den har svalnat. Bara för att se ifall det behöver fyllas på. Har en oroskänsla i magen, min lilla lilla pärla. Ensam hela dagen..

Rejsade in till stan efter jobbet också och hann med att köpa mormorsskorna. Dom var supersköna! Insåg att mina skönaste skor är Ecco, de är lite dyrare men jag tycker att det är värt det. De brukar hålla väldigt länge också.

Känner mig himla effektiv idag, tack till Maria på jobbet som hämtade mig imorse på verkstan och sen skjutsade dit mig för att hämta bilen. Tur att man har bra arbetskollegor!

Inga kommentarer: