lördag 17 september 2011

Kick off

Kom hem från Pite Havsbad idag, trött som en gnu och en del bakis. Har spenderat dagen i soffan och slötittat på tv. Beställde pizza och cola för ett tag sedan och det var den bästa pizza jag ätit på länge. Nu mår jag bra och ser fram emot en till ledig dag imorgon.

Vad har vi gjort då? Vi kom dit på torsdag kväll och hade gemensam middag, det har varit hela region Norrland som varit där (från Sundsvall till Boden). Det var även en trubadur och en trollkarl som gick omkring och trollade för oss. Han hade även en liten föreställning på slutet. Grymt skicklig var han men man blev ju lite förbannad när han stack hål på min femtilapp för att sen ge tillbaka den till mig helt oskadd. Man var ju bara en meter ifrån och borde ju ha sett nåt tycker man. Nåja, en mycket trevlig kväll.

På fredag förmiddag hade vi föreläsning av olika avdelningar på jobbet, information och sånt.. Sen på eftermiddagen hade vi Ernst & Young goes geocaching, var helt okej förutom att dom inte tagit med nog många gps så vi fick vänta länge innan vi fick ge oss ut i skogen. Men det blev helt okej. På kvällen var det finmiddag och innan dess hade vi förfest på rummet, folk som stoppade på vägen ner till middagen och så. Under middagen var det underhållning, riktigt bra var dom. Svårt att sitta still.

Idag har det som sagt varit en tyngre dag, men det var det värt. En jättebra kick off och jag känner mig ännu mer taggad inför året, som det ska vara helt enkelt. Kram på er!

1 kommentar:

Carina Berglund sa...

Kul att få läsa vad ni gjort! Hoppas på att få höra mer roligt senare ;) kram