söndag 4 september 2011

Mallorca och stressen återkommer

Har som sagt haft en jättebra vecka på Mallis, och försökt koppla av så gott det går. Men jag kände stressen komma krypande i fredags och idag är den stor. Försöker att koppla bort den men det går inte som det är nu på jobbet. Nåja, ska ta den här veckan och försöka släcka de värsta bränderna. Vi ska väl även ha lönesamtal och det kommer bli mycket spännande, vet vad jag vill och vad jag inte nöjer mig med.

Idag har jag varit med Malin och Sanne på Ikea, vi gjorde en road trip till Happis i brist på annat att göra. Hittade lite smått och gott och hade en supertrevlig dag. Bjuder på några bilder på Mallorca, håll till godo.


1 kommentar:

Carina sa...

Vilka härliga bilder! Jag ska också ha lönesamtal i veckan, men jag känner inte att jag har nåt att komma med när jag inte jobbat på ett tag... Men man vill ju inte halka efter, då blir det ju riktigt risigt... Kram