fredag 9 september 2011

Ska jag, ska jag inte..

Så mycket funderingar i huvudet. Stå stilla ett tag eller röra mig framåt mot det okända? Eller rättare sagt, om jag stannar så kommer jag att ha utveckling och massor av utmaningar så det är väl bara frågan om vad jag vill göra.

Fick höra nåt idag som gjorde mig jätteglad och det känns som om jag är på rätt spår. Jag jobbar på mitt sätt och låter prestationer och hårt arbete tala, då behöver man inte ta till dolkar för att ta sig uppåt.

Ikväll kommer Håkan hem från sin kurs, ska bli så skönt att kunna prata med honom. Vi har inte pratat så mycket den här veckan och jag saknar honom.

Bjuder på en bild av lillebrorsan..

1 kommentar:

Malin sa...

Så snygg lillbrorsa!! =) Jag hoppas ni finner tid att ses snart också.. det behöver man, närhet som inte bara är muntlig utan även fysisk!