lördag 10 september 2011

Spenderarbyxorna på

Gick på stan idag för att inhandla lite saker som jag behövde. Kände att spenderarbyxorna var på och hittade lite annat som jag inte skulle ha. Även ett par skor som var supersköna (Ecco såklart), ska fundera till på måndag. Men jag kommer nog klippa till, inte ofta man hittar allroundskor som är sköna. Att de ser likadana ut som de min mormor brukade ha, det bjuder jag på.. ;)

Ikväll har jag haft Åsa med familj över på tacos, var en mysig familjekväll med spel och surr. Fick en hint av Åsa att My ser fram emot ett pyjamasparty som jag tydligen lovat henne för längesedan. Så det blir att planera in en helg, kanske om två helger att jag kan sno åt mig henne för en myskväll. Tänkte att det kan ju passa bra när Åsa och Jens inte har pojkarna så dom får en kväll att bara rå om varandra.

Nu ska jag bara slappa lite och sen se på Mia Skäringer på tv. Kram på er!

Inga kommentarer: