söndag 9 oktober 2011

Vintersulor

Nu har min snälla snälla pappa hjälpt mig att byta däck på bilen. Även om jag kan göra det själv är jag väldigt tacksam att han hjälper mig. Dels har han bättre verktyg och så går det snabbare när man hjälps åt.

Igår var jag på stan i Luleå och fixade mig inte bara ett, utan två par jeans!! Jeansterminalen är helt fantastiska, jag blev inte ens på dåligt humör. Känner mig nöjd och ska rensa ut min garderob till veckan så att jag inte har kvar några kläder som håller på att gå sönder eller passar dåligt. Nu får det vara nog!

Idag hälsade jag på hos Åsa och My, fick mig lite dansskola och dagens ranson av gömma sked och kurragömma. Fick också ett jättefint kort av My, hon var till fotografen i våras. Så nu ska jag köpa en ram och utöka min samling av henne.

Nu är det soffan, tv och chips som gäller! Kram på er..

Inga kommentarer: