söndag 1 januari 2012

Bloggfri december

Gott nytt år! Har varit en mycket dålig uppdatering under december. Men varför titta bakåt när man kan se framåt?!? Jag och Håkan var på semesterresa till Kanarieöarna i början av december och sen kom han upp för julledigheten, det har varit så mysigt att ha honom här uppe men usch så tomt det blev idag när jag körde honom till flyget. Jag hoppas hoppas hoppas på att han snart kommer upp hit permanent, då får vi verkligen börja ett liv ihop.

Jag har förresten avgett nyårslöften i år! Det är två stycken;
  • Jag ska bli blodgivare igen. Kom av mig när jag flyttade från stan och har inte tagit mig för att leta upp dem igen. Men nu ska det bli av och jag ska ge blod två gånger per år, vet av erfarenhet att jag inte kan ge oftare än så då jag inte mår bra själv då.
  • Jag ska ta hand om mig själv bättre. Det innefattar att träna regelbundet, stå upp för mig själv, bli bättre på att säga nej och att ge mig själv en paus och inte hela tiden känna att jag måste prestera.
Vad tror ni om dessa löften? Jag känner mig jättenöjd och tror att 2012 kommer att bli ett superbra år! God fortsättning på er!

1 kommentar:

Carina sa...

Det var riktigt bra löften! Klart 2012 ska fyllas med bra saker, vi är på god väg båda två ;) kram på dig!