måndag 23 januari 2012

Tralalalalalala...

...det är min födelsedag! Det har varit en jättebra födelsedag. Jag tänkte gå och träna men kände att efter den mastodont-jobbhelg som jag haft så orkade jag inte det. Kände mig nästan bakis och kallsvettades lite när jag kom hem.

Då tog jag tag i mitt nyårslöfte att ta hand om mig själv och så gav jag mig själv en paus och en vilodag. Så jag åkte och handlade (lite godis slank med) och donade med lite ärenden. Sen åkte jag hem och pappa Karin kom förbi. Dom hade med sig en jättefin present, ett halsband från LA Sthlm/Stadsmissionen, nyckelbarn heter det. När man köper det stödjer man också utsatta barn och ungdomar. Så det var inte bara ett fint halsband, det var en mening bakom det också och det gillar jag. Om jag nu inte åker som volontär så kan jag i alla fall stödja de som har det svårare än mig här i världen.

Kram på er!

Inga kommentarer: