lördag 17 november 2012

Fixat och fejat!

I helgen har jag gjort etapp ett på mitt projekt här hemma. Planen är att jag ska göra en garderob/förvaring i mitt extrarum. Då ville jag först fräscha till väggarna så jag har spacklat igen hål och sedan målat väggarna vita. Det blev jättebra. Idag har jag även lagt in en beställning på en sån här.

Fast den jag har beställt har vit stomme. Men det blir ordentligt med förvaring samt att det är spegelglas så det blir en bra helkroppsspegel också. Jag tror att det kommer bli toppen.

Hittade även en annan sak som jag länge tänkt beställa. När jag nu hittade den på lite rea så slog jag till. Tänker att det kommer bli jätteskönt kalla dagar i vinter samt kyligare sommarnätter (ser redan fram emot kommande sommar).

Nu ropar sängen på mig, även om det är lördag orkar jag inte vara vaken längre. Tjingeling!


Inga kommentarer: