torsdag 4 juli 2013

En uppstigning kvar

Oj, vad lång tid det gått sedan jag skrev ett inlägg. Det är början av juli nu och jag har en dag kvar till semestern! Den är mycket efterlängtad. Det har väl inte varit den mest hektiska våren jobbmässigt men ändå har den tagit mycket energi.

Till hösten väntar nya utmaningar. Jag har tackat ja till ett nytt jobb och det kommer bli jättespännande att prova på något helt annat. Nya arbetsuppgifter i en ny miljö.

Vad händer på semestern? Håkan kommer upp på lördag då han också får semester och sen får vi se. Det kommer väl bli att vara i vår stuga och hans stuga samt att vi säkert myser på hemmavid också. Jag åker ner till Sara i Göteborg i början av augusti, spännande att se deras nya lägenhet.

Jag ska njuta av ledigheten och bara ta hand om mig själv och mina nära och kära. Må gott där ute, glöm inte att äta en glass i solskenet och ta av dig skorna!

Inga kommentarer: