onsdag 2 juli 2008

Dålig uppdatering här med..

Jag måste hålla med min vän Malin, min blogg har också haft dålig uppdatering den senaste tiden. Kan bero på arbete, intervju eller att vänner är uppe söderifrån. Hur som helst så har alla dom sakerna varit roliga så det har inte gått någon nöd på mig.

Jag har som sagt varit på en till intervju i Stockholm och även fått veta resultatet, jag fick jobbet! Jag försöker nu mest gå och smälta det faktum att jag blivit erbjuden det jag jobbat för och drömt om i många år. Så det kommer att bli en flytt till Stockholm i januari, så jag har ganska gott om tid att leta lgh osv. Det är med blandade känslor jag förbereder mig för flytt. Jag trivs bra i Luleå och har kompisar och familj här, men jag är också medveten om att familj och vänner börjar flytta söderut och att man kan hälsa på och kanske inom en framtid flytta tillbaka om det skulle kännas rätt. Just nu känns det mest spännande att få testa på det här jobbet och verkligen börja arbeta med det jag utbildat mig till. Jobbet kommer innebära enorma möjligheter till utveckling och jag tror jag kommer trivas på det företaget.

Det som händer annars den här veckan är att vänner är uppe och hälsar på så jag försöker umgås så mycket som möjligt med dom, det är så kul att ha dem här. Det är positivt med en flytt, jag kommer närmare de vänner som bor där. Och de som bor här kanske man kan locka med sig ;)

Nu ska jag laga lite lunch och sedan se vad dagen har att erbjuda. Kramar till er där ute!

Inga kommentarer: