måndag 7 juli 2008

Ledig dag


Idag är det ledigt för mig, skönt efter en jobbhelg. Jag lyckades med mitt mission att stiga upp tidigt och få mycket gjort under dagen, eller hittills har jag iaf klivit upp tidigt och putsat fönstrena i lägenheten. Nu kan solen lysa hur mycket den vill utan att jag får dåligt samvete för att fönstrena är smutsiga :)
Ska förmodligen in till stan senare idag och träffa lite vänner, det är alltid uppiggande med en pratstund och lite fika. Sedan blir det tvättstugan ikväll, glamouröst värre...


Det har inte hänt så mycket sedan sist, det har mest varit jobb och sova.. Har börjat så smått att titta på lägenheter i Stockholm, det finns en del men mycket är uthyrning nu under sommaren. Det har inte börjat komma ut sånt som ska hyras ut under nästa år. Jag hittade dock en JÄTTEFIN lgh till salu på Kungsholmen, sååååå fin.. Anna vill bo där! Men (är ju alltid ett men) den är ganska dyr och priset lär ju inte stanna på utgångspriset så det kommer nog inte bli nåt köp för Anna. Men det kommer ju ut andra lgh senare. Vill nog bo rätt nära stan ändå och då kostar det ju en del så vi får se vad som sker. Jag tar ju som sagt vad som helst som finns så ni träffar mig väl säkrast i en förort nära dig :P


Nu ska jag göra allvar av min dag, ska bara surfa lite på nätet och se efter nya lgh... Ha det fint idag! Kram

Inga kommentarer: