söndag 21 september 2008

Nå mina drömmar


Nu är det nystart som gäller. Har kommit till en vändpunkt i mitt liv då jag känner att nu räcker det! Jag vill ta kontroll över mitt liv och hur jag lever det. Jag ska sätta upp stolpar och mål för mig själv och även belöningar då jag når mina delmål och mitt slutliga mål. Jag har inte bestämt ännu ifall jag ska delge andra mina mål, det blir ju förstås mer press på det sättet men det blir även ett längre fall ifall jag misslyckas.. Får se om jag skriver mer om målen senare.


Helgen har varit lugn i övrigt, var till farmor och hälsade på igår och så var vi även ut på stan och dansade några tjejer igår kväll. Det var en trevlig kväll, dock inte så mycket folk.. Idag har jag mest suttit framför datorn och tagit det lugnt. Såg även Sex and the city-filmen en gång till. Ska köpa den på dvd när den kommer ut :)


Nu ska jag skriva ner mina mål och sedan göra lite middag - magen ropar!

Kram på er

Inga kommentarer: