torsdag 11 september 2008

Vill ha en ny bebis


Har hittat telefonen som jag vill ha, en SE W902i. Men det får nog vänta ett litet tag, känner att det är mycket pengar då min telefon faktiskt fungerar väldigt bra som det är (är det dumt att önska att den går sönder?). Känner att jag är inne i en spenderar-period så det är nog dumt att gå på stan imorgon egentligen men kan inte hålla mig borta, plus att jag får träffa Malin som precis flyttat till ny lgh, var så länge sen jag träffade henne att jag längtar till imorgon. Känns lite som julafton :)

Kollar lite på tv ikväll och tar det lugnt, ska läsa lite tidning och så.. Imorgon är det ingen skola så jag ska försöka läsa lite på egen hand. Får väl se hur det går.. Nä jag måste verkligen ta tag i det så det får bli av. Jobbar i helgen så jag får inte så mycket gjort då, kanske kan läsa nån artikel på söndagen när jag är själv. Har ett bra jobb på det sättet, kan plugga lite på jobbet utan att det stör arbetet.


Nu ska jag se vem som kan slå Fredrik och Filip. Kram så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tihi! Den såg riktigt fin ut gumman :) Snart börjar min lya vara klar också.. ska försöka plocka färdigt i allt idag.. Så att jag imorgon, om jag hittar någon stark person kan få allt nedburet i källaren av det som inte ska vara kvar här uppe. Och efter det är det dra kablar, hänga upp lampor, speglar o tavlor mm som e kvar. Ja sängen då också.. Ska målas o ett draperi ska fixas. Men det börjar likna ett hem.. och jag tror definitivt jag kommer trivas i det :P

Anonym sa...

Jo foton o så är planen när jag väl har tid o blogga. Känns inte som tiden räcker till just nu :s men det kommer :D

Jag ser fram emot imorgon! Nu ska jag nanna så jag har lite energi då! =) KRAM