söndag 2 november 2008

Första snön


Nu har den första snön fallit. Den kanske smälter bort på en gång men den har i alla fall haft premiär för den här säsongen. Jag tog mig ut på min morgonpromenad med försiktiga steg, det var ändå nollgradigt så det var skönt ute.
Idag är det äntligen dags för rensning av mina saker. Har börjat ta itu med väskor och kläder, sånt som är lätt att kasta. Jag måste ta hjälp av Anders för att lyfta upp möbler för fotografering och försäljning. Nu jäklar ska det bort grejer. Ska bli en befrielse att bli av med så mycket saker. Är less på att ha allt liggandes omkring mig. Även om inte så många läser bloggen så kan jag redan nu meddela, vill ni ha väskor eller nåt gratis, kom förbi mig och kolla om det finns nåt av intresse. Annars är det skroten som gäller.
Ha en skön söndag, det ska jag ha :)

Inga kommentarer: