lördag 1 november 2008

Vilken härlig dag

Började dagen med en blåbärs-smoothie och promenad. Sedan kom syster och co på besök vilket innebär att jag får kramas med den härligaste My man kan tänka sig. Sedan följde jag med dom på lite äventyr innan vi styrde kosan till farmor och hälsade på henne i några timmar. Det har varit en jätteskön dag, det är så härligt att inte behöva ha dåligt samvete för att jag inte pluggar. Just nu njuter jag bara av att vara ledig.

Vad händer ikväll då? Ja, inte mycket. Kör några tvättmaskiner då jag ändå inte ska nånstans.. känner mig lite pensionärsaktig men vad tusan.. Det är ju praktiskt och jag slipper tvätta lika mycket imorgon. Varför skjuta upp till imorgon det man kan skjuta ner idag ;)

Hoppas alla har en härlig lördagkväll. Kram

Inga kommentarer: