fredag 21 november 2008

Ångest

Usch vilken ångest jag har just nu. Det är så mycket skolarbete jag skulle behöva göra men jag har absolut ingen lust. Inte ens tanken att det är slutet jag håller på med gör att jag skriver några rader. Men nu känns det som om jag verkligen måste få ner nåt på pappret.

Jag har också ångest över att jag arbetar ikväll och imorgon :(
Är så fruktansvärt less på jobbet just nu att jag bara vill lägga mig nånstans och avlida. Ska väl fixa nån slags fika till ikväll då det är mina sista pass, men det blir köpes, jag orkar inte engagera mig och baka nåt när jag inte ens bakar åt mig själv.

Jag vet inte vad jag ska göra för att få tillbaka motivationen, det kanske bara är att kämpa igenom och försöka få det lättare om jag skriver lite eftersom. Annars kommer det här att bli den sämsta uppsatsen som skrivits, och det vill jag ju egentligen inte. Nu är jag inriktad på att få ner nåt på papper så få vi klura ut sen hur vi ska använda det. Blä blä blä va trött jag är på sånt här.

Hoppas nån annan har det bättre än mig där ute för den här känslan önskar jag inte någon annan.

Inga kommentarer: