söndag 30 november 2008

När det första ljuset tänds


Hoppas alla har en trevlig första advent! För mig blir det inte så mycket julpynt i år eftersom jag ska försöka packa ner saker, inte ta fram nya. Men någon ljusstake ska jag nog plocka fram, det här är ju trots allt min favoritmånad på året.


Senare idag ska jag gå på skyltsöndag med Åsa och My, ska bli kul att gå på skyltsöndag med massor av snö och ett barn. Jag ska inhandla marsipangrisar åt Sara, hon ringde och gjorde en beställning för några veckor sedan.


Jag fick ett telefonsamtal för en liten stund sedan som sa att jag skulle få blommor idag. Har ingen aning vem som skickar blommor åt mig, men Åsa ringde senare och sa att hon också skulle få blommor så jag antar att det är någon i familjen som är snäll mot mig.


Nu är det tid för mig att gå ut och njuta av min lediga dag. En fridfull advent önskar jag er alla och jag hoppas att ni ser till att ni får en lugn december.

Inga kommentarer: