tisdag 2 december 2008

Julfest och sittning

Idag har jag äntligen hittat kläder till både sittning och julfest, tack Malin! Jag kunde inte klarat det utan dig! Det viktigaste var att hitta nåt fint till julfesten, jag vill ju inte göra ett dåligt första intryck på alla där nere. Även om vissa träffat mig tidigare så är det första gången jag träffar många av dem på fredag. Känner mig inte så nervös, ska mest bli roligt att få vara med på festen och träffa alla under glada omständigheter. Klänningen till sittningen hittade jag på Vila, det är väl en sådan som alla har på sig men jag orkar inte bry mig om det. Det är en klänning och den kommer funka. Så nu ser jag fram emot helgen, kommer bli jätteroligt.

Annars är det uppsats som vanligt som jag pysslar med om dagarna, ska ta sovmorgon imorgon och det ska bli så skönt. Är första morgonen på flera veckor som jag ska sova ut. Har inte unnat mig det på länge men nu ska det bli av.

Njut av december och julefriden! Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja! Jag hade det jättebra :)