onsdag 5 november 2008

rensning


Såhär går det med rensningen av mina saker. Det enda som är säkert är att det blir färre saker i förrådet och fler i hallen (de ska slängas eller skänkas bort). Har fått en liten paus i rensningen och kommer återuppta den till helgen förmodligen.


Har precis pratat med min nya arbetsgivare och dom säger att det inte är några problem att få ledigt för att gå upp med uppsatsen, då föll en sten från mitt hjärta. Jag ska dessutom ner till Stockholm den 18-19 december för introduktion så då kommer jag att veta mer om hur det blir när jag börjar. Officiellt börjar jag den 18 december och har tjänstledigt från 20 december-4 januari, men rent praktiskt börjar jag jobbet den 5 januari. De har planerat in mig på företag från första början som jag förstått så det ska bli jättespännande att se vad som händer. Första tiden lär man väl vara rätt död och så med allt det nya men jag kan knappt vänta på att få börja jobba.


Hoppas ni har en lika glad dag som jag har! Kram

Inga kommentarer: