tisdag 4 november 2008

snön borta..

jahaja då försvann snön igen precis som många med mig förutspådde. Men den kommer säkert lagom till jul.. hoppas jag.. Är alltid orolig att den inte ska hinna komma men än har jag aldrig firat en jul utan snö.

Ska snart iväg till skolan och ha föreläsning i skadestånds- och försäkringsrätt hela eftermiddagen, känns väl sådär. Det är sista momentet i kursen så sen ska jag försöka sammanfatta kursens innehåll så det blir lättare att tentaplugga. Efter föreläsningarna ska jag träffa min grupp och göra färdigt PM:et om fastighetsmäklare. Det är nästan klart, vi måste dock göra det fint och skriva till lite mer teori.

Idag är mitt sockerbehov inte lika stort, jag är hungrig nu men ska snart göra lunch. Är mer sugen på mat än på godis så det tar jag som ett framsteg. Nu mot köket och lunch!

1 kommentar:

Anonym sa...

du är grymt duktig gumman! håller tummar o tår för att du inte ska råka trilla dit igen. =) men jag tror på dig, du verkar ha bra motivation och bra teori att gå på! vad är det för teori förresten??