fredag 12 december 2008

Äntligen fredag!

Så var den äntligen här, fredagen! Har varit lite dålig på att uppdatera märker jag, nåja bättre sent än aldrig. Julfesten i Stockholm var jättetrevlig med massa spännande och roliga människor. Jag tror att jag kommer trivas utmärkt på det företaget. Idag fick jag introduktionsinformation från dom och det var mycket läsning som ska göras, bland annat årsredovisning och deras etiska regler. Har läst en del och det stämmer väldigt bra överens med mina egna värderingar så det ska bli så roligt att få börja sin karriär hos dom.

Sittningen förra helgen var även den lyckad. Vi hade ett roligt bord med intressanta personer. Vi gick på stuk senare och dansade loss lite.

Den här helgen blir det lugnt, ska förmodligen baka julbak med Åsa imorgon. Jag måste försöka packa och rensa saker i förrådet också. Tror att det skulle minska min stressfaktor om jag visste att det bara var saker i lägenheten som ska packas till Stockholm. Jag borde även börja plugga lite handelsrätt inför tentan i januari. Har ingen som helst lust att göra den men känner att jag lagt ner för mycket tid på kursen för att inte ta poängen. Jaja.. det löser sig, ledorden för den här tiden just före jul.

Kram på er!

Inga kommentarer: