tisdag 16 december 2008

Stress

Ja det är mottot just nu för mig. Stress i skolan, stress hemma för flytten och stress på jobbet för att hinna med det lilla som det är än så länge. Åker ner till Stockholm imorgon för att ha introduktionsdagar torsdag och fredag. Hade behövt skriva på uppsatsen imorgon men eftersom jag inte tar mig ner till Stockholm på torsdag behövde jag åka en dag tidigare. Ska ta en relax dag och bara gå på stan och ta det lite lugnt, inget blir bättre av att jag låter stressen ta över mig totalt. Åsa har lovat att hjälpa mig med lägenheten här hemma om det behövs i jul och jag har ju Sara osså som säkert hjälper till om jag ber snällt. Kan ju fixa middag ifall det hjälper mig ;)
Handelsrätten vill jag inte ens tänka på, det tar jag definitivt efter nyår när uppsatsen är skriven.

I övrigt försöker jag hinna med mig själv, men det går lite dåligt. Känns som om jag inte hinner med så mycket mer än det nödvändigaste. Julstämningen har inte heller infunnit sig, crap.. Imorgon ska jag dock träffa Sanne i Stockholm så det blir jätteroligt, vi hinner klämma in en dejt så det känns bra. Det kommer bli fler sådana när jag väl flyttar ner så det ser jag fram emot.

Nu ska jag försöka se vad jag ska ta med mig till storstan. Kram på er, försöka få lite julstämning!

Inga kommentarer: