tisdag 23 december 2008

Dan före dopparedan

Så var det äntligen jullov! Vi skrev analysen på uppsatsen igår så nu tar jag ledigt i ungefär en vecka. Det känns makalöst skönt. Jag ska så klart packa ihop lägenheten men det är ju inte skola så det känns nästan (bara nästan) roligt.

Alla julklappar är färdiginköpta så idag ska jag promma in till stan och hjälpa anders köpa den klapp han har kvar, han jobbar ju hela dagen stackarn.. Det är så när man jobbar inom handels, då blir det mycket jobb vid jul.

Har inte mycket att säga idag förutom att uppmana om att försöka mysa och njuta av den lediga tiden, det är inte värt att stressa inför julen, det är inte det som är meningen.

Hellre en julklapp åt skogen än en stressad mage :)

1 kommentar:

Anonym sa...

julklappen. Har irriterat mig på min förklaring sen jag pratade med dig på julafton.. men just nyss klicka det! Inte för att du ska komma ihåg - utan mer för att få visa min uppskattning för att du finns i mitt liv! :)kram